Suomi
Gamereactor
uutiset
Watch Dogs

Watch Dogs on opettanut Ubisoftille tärkeän läksyn

Tilaa uutiskirjeemme tästä!

* Pakollinen tieto
HQ

Vuosi 2014 oli täynnä suuria julkaisuja Ubisoftilta, sillä firma pukkasi ulos muun muassa Watch Dogsin, The Crew'n ja Assassin's Creed: Unityn. Ensimmäinen näistä sai rapaa niskaansa grafiikoistaan, jotka eivät vastanneet tasoltaan E3:ssa esiteltyä pelikuvaa. Ubisoftin toimitusjohtaja on kertonut The Guardianille, että he haukkasivat Watch Dogsin kanssa hieman liian suuren palan:

"Uskon, että julkaisimme hyvän pelin, joka oli ensimmäinen sarjassaan ja hyödynsi samalla uutta teknologiaa", Guillemot kertoi. "Se on vain niin monimutkainen [sisällöltään]: saumattomasti toimiva moninpeli, älypuhelimien ja tablettien integroiminen pelikokemukseen, ja niin edelleen. Ehkä se oli hieman liikaa ensimmäiselle iteraatiolle."

Guillemotin mukaan Ubisoft on ottanut opikseen pelaajien reaktioista. Tänä vuonna he varmistivat, että jokainen E3:ssa näytetty peli oli kokeiltavissa ja että ne pyörivät oikeasti julkaisualustoillaan:

"-- Pyysimme tiimiä varmistamaan, että peli on todella kokeiltavissa, ja että pelaajat näkevät millainen se todella on", Guillemot sanoi. "Tämän me opimme Watch Dogsin julkistamisesta. Jos peli ei ole testattavissa oikeilla laitteilla, sen näyttäminen voi olla riskialtista."

Watch Dogs

Aiheeseen liittyviä tekstejä

Watch DogsScore

Watch Dogs

ARVIO. Kirjoittaja Kimmo Pukkila

Watch Dogs on kuin GTA IV: vähän karkea ja kyyninen kokonaisuus, johon mahtuu kuitenkin lukemattomia hienoja hetkiä.



Ladataan seuraavaa sisältöä