Suomi
Gamereactor
uutiset
Mad Max

Mad Max -pelissä räjäytellään oikein olan takaa

Tilaa uutiskirjeemme tästä!

* Pakollinen tieto
HQ

Marcus Andrews työskentelee Avalanche Studiosilla pelisuunnittelijana Mad Maxin parissa. Hän kertoo räjähdyksistä, auton muokkaamisesta, autiomaasta ja satunnaisista kohtaamisista sen karuilla seuduilla. Mutta mihin peli oikein sijoittuu, jos sitä verrataan elokuvien luomaan universumiin?

"Ajattelen henkilökohtaisesti, että kaikki leffat ovat ikkunoita yhteen autiomaahan. Me yritämme nitoa ne yhdeksi kokonaisuudeksi", Andrews selittää. "Yritämme sisällyttää peliin kaiken, mitä on voinut tapahtua myös leffojen välissä, ja kaiken mitä olemme lukeneet. Haluamme tarjota mahdollisimman täydellisen kokonaisuuden."

Avalanche on tunnettu huimista räjähdyksistään. Tämä näkyi esimerkiksi Just Cause 2:ssa, eikä Mad Max poikkea tästä tyyliltään. Andrewsin mukaan he halusivat asioiden räjähtelevän mahdollisimman usein.

Mad Maxin autiomaahan päästään tutustumaan 3. syyskuuta, jolloin peli saapuu PC:n lisäksi sekä PS4:lle että Xbox Onelle. Katso Andrewsin haastattelu kokonaisuudessaan alta ja käy myös lukaisemassa siitä kirjoitettu ennakko.

HQ
Mad Max

Aiheeseen liittyviä tekstejä

4
Mad MaxScore

Mad Max

ARVIO. Kirjoittaja Matti Isotalo

Eeppinen elokuvien asfalttisoturi iskee nyt pelien puolella Just Causesta tunnetun Avalanche Studiosin toimesta.



Ladataan seuraavaa sisältöä