Suomi
Gamereactor
uutiset
Dying Light 2 Stay Human

Dying Light 2:n tarttumakoukun käyttämistä rajoittavat fyysisesti ympäröivät rakenteet

Tilaa uutiskirjeemme tästä!

* Pakollinen tieto
HQ

Dying Light kasvoi ajan saatossa suureksi menestykseksi. Iso syy tähän oli pelin parkour-liikkuminen, ja myöhemmin mukaan tuli myös tarttumakoukku eli Grappling Hook. Koukku tekee paluun jatko-osassa Dying Light 2, ja kehittäjät ovat tehneet paljon töitä sen eteen, että mekaniikka toimisi fysiikan lakien mukaan.

Asiasta kertoi Senior Game Designer Bartosz Kulon, joka vertaa tarttumakoukkua PS4:n Spider-Manin heilumiseen.

"It's more physics-based. Like a Tarzan or Spider-Man thing. It won't be abused because you have to have something above you to swing from. It was our first attempt, and I made a lot of mistakes doing that. In Dying Light 2 it's way better optimised, more precise, and actually a bit more complicated, but it helps us in different ways we couldn't achieve in the first game. When I played a lot of Dying Light 1, I felt that the bounciness of the character was something that wasn't that realistic. I spent 6,000 hours in Dying Light, so I see a lot of things that normal people don't see."

HQ
Dying Light 2 Stay Human

Aiheeseen liittyviä tekstejä



Ladataan seuraavaa sisältöä