Suomi
Gamereactor
uutiset
Scorn

Pelinkehittäjän mukaan seuraavan konsolisukupolven käänteentekevä ominaisuus on CPU, ei suinkaan SSD

Tilaa uutiskirjeemme tästä!

* Pakollinen tieto
HQ

Microsoftin viimeisimmässä Inside Xbox -lähetyksessä kolme peliä keräsi suurimman huomion: The Ascent, The Medium ja Scorn. Seuraavan konsolisukupolven käänteentekeväksi ominaisuudeksi on usein nimetty SSD, jonka ansiosta lataustaukojen pitäisi poistua lähes kokonaan. Scorn-pelin ohjaaja Ljubomir Peklar on kuitenkin sitä mieltä, että se iso juttu on CPU. Näkemys paljastui MS Poweruserin haastattelussa. Samalla selvisi sekin, miksi Scorn ei ole tulossa Xbox Onelle lainkaan. Syynä on halu saada peli rullaamaan 60 ruutua sekunnissa.

"We didn't [want to bring Scorn to current-gen consoles] because we want our game to be played at 60FPS. That would be close to impossible without big sacrifices. Next-gen is about responsiveness, smoothness and a lot less time wasting. The problem with these features is that they are not easy to sell in videos or screenshots."

Seuraavan polven isoin juttu ei todellakaan ole SSD, vaan CPU.

"Everyone is touting the SSD as the next big thing, and yes SSDs will help a lot with loading and moving assets, but the biggest culprit that is creating problems in the current generation is the CPU. That's where the biggest difference compared to current generation will come from."

HQ
Scorn
Scorn
Scorn

Aiheeseen liittyviä tekstejä



Ladataan seuraavaa sisältöä