Suomi
Gamereactor
uutiset
Detroit: Become Human

Detroit: Become Humanin kehittäjän mukaan Xboxin kahden konsolin strategia on hämmentävä

Tilaa uutiskirjeemme tästä!

* Pakollinen tieto
HQ
HQ

David Cage tunnetaan ennen kaikkea studiostaan Quantic Dream, joka puolestaan on tullut tunnetuksi tarinavetoisista peleistään, jotka ovat enemmänkin interaktiivisia elokuvia. Cagen mukaan Microsoft tekee virheen lanseeratessaan uudelle laitepolvelle sekä konsolin Xbox Series X että Xbox Series S.

Cagen mukaan kuluttajille lähetettävä viesti on liian epäselvä, mutta ennen kaikkea pelinkehittäjät kärsivät tällaisesta ratkaisusta. Cage sanoo edelleen, että pelintekijät tulevat optimoimaan pelinsä vaatimattomammalle Xbox Series S -konsolille, jolloin Xbox Series X -konsolin tehot jäävät ulosmittaamatta.

"When a manufacturer offers two consoles with different specs, there is a strong chance that most developers will focus on the lower-end version to avoid doing two different versions. I must confess that I am really not a big fan of this situation. I think it is confusing for developers, but also for players, and although I can understand the commercial reasons behind this choice (a difference of €200 on the street price) I think the situation is questionable."

Detroit: Become Human

Kiitokset, wccftech

Aiheeseen liittyviä tekstejä



Ladataan seuraavaa sisältöä