Suomi
Gamereactor
uutiset
Halo Infinite

Uudet kuvat esittelevät Halo Infiniten parannettua graafista loistoa

Tilaa uutiskirjeemme tästä!

* Pakollinen tieto
HQ

343 Industries julkisti tulevan Halo Infiniten heinäkuussa 2020, eikä näky tehnyt vaikutusta. Julkaisua lykättiinkin sittemmin vuoden 2021 loppupuolelle. Nyt sitten Halo Waypoint on esitellyt tuloksia Halo Infiniten parantumisesta PC-version voimin. Valaistus näyttää nyt melkoisen hyvältä.

Halo Infinite
Halo InfiniteHalo Infinite

Niin ikään esittelyssä oli Halo Infiniten Time-of-Day-valaistusjärjestelmä, joka on ihan uusi juttu Halolle. Campaign Art Lead Justin Dinges hehkutti ominaisuutta suuresti.

"This has been one of, if not THE largest graphical feature implemented into our engine over the past few years. It allows us to create artistic scenes and settings that have vastly different visual tones and moods depending on which time during the cycle you encounter something. So, coming across a mysterious Forerunner obelisk during the day may feel peaceful and serene, where at night it might feel much more ominous and threatening - it really adds some incredible dynamically-driven visual variety throughout the experience where we were not able to have it before."

Halo Infinite

Niin ikään näytettiin kolmea taidekuvaa, jotka paljastavat, miksi 343 Indusries kutsuu Halo Infinitea henkiseksi uudelleenkäynnistykseksi.

"As far as our artistic goals for the campaign goes, we have focused on two key themes, "Legacy" and "Simplicity", when it comes to the visual experience we are building. For "Legacy" we really want players to feel like they are experiencing a game that they remember fondly (Halo: Combat Evolved), but with modernized graphics of course. As far as "Simplicity" is concerned, we wanted to ensure that we steer away from overly noisy designs and details which is a key takeaway for the team coming off Halo 5."

Halo Infinite
Halo InfiniteHalo Infinite

Aiheeseen liittyviä tekstejä



Ladataan seuraavaa sisältöä