Suomi
Gamereactor
uutiset
Marvel's Avengers

Crystal Dynamics on täsmentänyt ratkaisuaan tehdä Marvel's Avengersin hahmonkehityksestä entistäkin työläämpää

Pelaava kansa ei lepy.

Tilaa uutiskirjeemme tästä!

* Pakollinen tieto
HQ

Viime viikolla Gamereactor uutisoi, että Marvel's Avengers saa päivityksen, ja jatkossa pelaaminen vie enemmän aikaa ja on vähemmän palkitsevaa. Muutos astuu voimaan 18. maaliskuuta. Aiemmin syyksi kerrottiin, että pelaajat pääsevät kehittymään pelissä liian nopeasti, eikä silloin pelaaminen ole enää niin kivaa uusille pelaajille.

Pelaava kansa on verkossa älähdellyt moisesta runsaasti ja äänekkäästi. Nyt sitten kehittäjät ovat täsmentäneet linjaustaan Redditissä. Vastaus ei miellyttänyt kansaa.

"So what are we doing and why?
Currently, as you get to higher levels, the XP required between levels didn't scale well, but your ability to crush enemies certainly does speed up at higher levels, so you could end up leveling up ("dinging") 2 to 3 times per mission - with missions taking about 10-20 minutes in length.

So what's the problem? This is great, you might say.

The problem we were seeing, and hearing, was that you would immediately get more skill points than you had time to review, apply, and get used to, before embarking on your next mission and gaining your next few levels. Hopefully, you can see the issue here."

Suosituin kommentti huomauttaa, ettei ongelmana ole hahmonkehitys, vaan mielekkään sisällön vähäisyys.

"This is a terrible move. Leveling up was never the issue. The lack of content was."

Marvel's Avengers

Aiheeseen liittyviä tekstejä



Ladataan seuraavaa sisältöä