Suomi
Gamereactor
uutiset
Ratchet & Clank: Rift Apart

Siksi Ratchet & Clank: Rift Apart on niin helppo

Tilaa uutiskirjeemme tästä!

* Pakollinen tieto
HQ

Insomniac Gamesin Ratchet & Clank -sarja ei ole koskaan pröystäillyt olevansa vaikea peli, mutta kesäkuussa Playstation 5:lle julkaistu Ratchet & Clank: Rift Apart on ollut joidenkin mielestä jo liian helppo. Lisäksi pulmailut voi halutessaan ohittaa kokonaan, ja mukana on muitakin apuja ja ohjeita. Nyt sitten Insomniac Gamesin ohjaaja Mike Daly on kertonut Axiosille, miksi peli onkaan niin helppo. Kysymys on suunnittelufilosofian muuttamisesta: pelin ei tarvitse olla vaikea, jotta siitä saisi kaiken irti.

"We have sort of shed this conventional wisdom that games kind of need to be a hardass in order for you to get satisfaction out of it. We no longer think about, like, 'What will make the most elite players feel good about themselves?' And more like, 'What will enable everybody to have the experience they want to have?' Because that's sort of the most important thing to us."

Täysin päinvastaista filosofiaa edustavat sitten Playstation 5:n kaksi muuta yksinoikeuspeliä Demon's Souls ja kotimainen Returnal.

Ratchet & Clank: Rift Apart
HQ

Aiheeseen liittyviä tekstejä



Ladataan seuraavaa sisältöä