Cookie

Gamereactor käyttää cookieseja taatakseen parhaan mahdollisen selailukokemuksen sivustollamme. Jos jatkat eteenpäin niin oletamme, että hyväksyt cookies-käytäntömme.

Suomi
Gamereactor
uutiset
Halo Infinite

Halo Infinite tekee muutoksia moninpelin hahmonkehitykseen

Tilaa uutiskirjeemme tästä!

* Pakollinen tieto
HQ

Halo Infiniten free-to-play-periaatteella toimiva moninpeliosuus on nyt pelattavissa betailevana. Yleinen mielipide tuntuu olevan se, että suurimmaksi osaksi peli on mahtava. Valituksen aiheita on ollut lähinnä kaksi: perinteinen Team Slayer -lista puuttuu, ja hahmonkehitys on pielessä. Toisin sanoen kokemuspisteitä ei kerry entiseen malliin pelaamalla, vaan ainoastaan erilaisia haasteita suorittamalla. Jos siis ei onnistu ainoassakaan haasteessa, jää saatu kokemus puhtaasti nollille. Tämä tietenkin tekee pelissä edistymisen huomattavan hitaaksi niille, jotka haluavat vain pelata ottamatta paineita haasteista.

343 Industries on ilmoittanut muuttavansa järjestelmää vielä tällä viikolla. Asiasta kertoi 343 Industriesin yhteisövastaava John Junyszek Twitterissä.

Halo Infinite julkaistaan vasta 8. joulukuuta, joten tällaiset tuunailut olivat odotettavissakin.

"To address the feedback on Battle Pass progression we will be making targeted tunings to our model later this week. To start, we'll be adding "Play 1 Game" challenges to help make sure you consistently progress through the Battle Pass by playing matches the way you want.

We'll also be adjusting, fixing bugs with, and removing some Weekly Challenges based on your feedback. These tunings to challenge difficulty will help you progress through Weekly Challenges faster and thus directly speed up your progress through the Battle Pass. When we make this update, we'll need to reset your Challenges, including your progress towards Weekly ones. To make up for this reset, we'll be granting this week's Ultimate Reward, the Sigil Mark VII Visor, to everyone who logs in from Nov 23 - Nov 30.

Additionally, we will be doubling the duration of 2XP Boosts to now last 1 hour as opposed to 30 mins. We hope this helps people get the most out of them, especially during those longer BTB sessions. We'll be watching these changes closely to make sure they have the positive impact we all want on your progression. This is only our first step - we are committed to continue evolving these systems but it will take time. Thanks for joining our beta, and keep the feedback coming!"

Halo Infinite
HQ

Aiheeseen liittyviä tekstejä



Ladataan seuraavaa sisältöä