Cookie

Gamereactor käyttää cookieseja taatakseen parhaan mahdollisen selailukokemuksen sivustollamme. Jos jatkat eteenpäin niin oletamme, että hyväksyt cookies-käytäntömme.

Suomi
Gamereactor
uutiset
Halo Infinite

Halo Infiniten lykkäys oli oikea peliliike pelaajien näkökulmasta

Tilaa uutiskirjeemme tästä!

* Pakollinen tieto
HQ

Heinäkuussa 2020 maailmalle näytettiin Halo Infiniten oikeaa pelattavuutta. Teos ei suinkaan ollut sellaisessa kuosissa, että se olisi herättänyt ihastusta pelaavassa kansassa. Julkaisua siirrettiinkin reilusti, ja peli tulee ulos lopultakin 8. joulukuuta, joskin ilman kavereiden kanssa koettavaa co-op-menoa ja Forge-pelitilaa. Free-to-play-periaatteella toimiva moninpeli on jo nyt linjoilla betailevana.

IGN:lle puhunut luova ohjaaja Joseph Staten kertoi, että lykkäys teki kipeää, ja maksoi rahaa, mutta pelaajien kannalta ratkaisu oli oikea.

"[There was] a huge amount of pressure to stay the course. I think a really wonderful example of Xbox leadership doing the right thing for our fans, doing the right thing [...] for players, even though it hurt them, even though there were costs associated with that. It was 100% a player-first decision, and I'm so proud of the studio and Xbox for making that decision."

Halo Infinite
HQ

Aiheeseen liittyviä tekstejä



Ladataan seuraavaa sisältöä