Dansk
Svenska
Norsk
English
Deutsch
Italiano
Español
Português
Français
Nederlands
中文版
Indonesia
Polski
日本語
한국어
Česko
Ελληνικά
Türkçe
Tiếng Việt
عربي
Seuraa meitä
Viimein yksi vuoden huonoimmin säilytetyistä salaisuuksista vahvistettiin. Netflix-pomo Ted Sarandos sanoi haastattelussa Cannes Lions -festivaalin aikana, että suoratoistopalvelu aikoo julkaista mainoksilla tuetun tilauksen ennen vuoden loppua. Hän selitti konseptin idean seuraavalla tavalla.
"Olemme jättäneet suuren asiakassegmentin pois pöydältä. Nämä ovat ihmisiä, jotka sanovat: "Hei, Netflix on liian kallis minulle, enkä välitä mainonnasta."
"Lisäämme mainostason; emme lisää mainoksia Netflixiin sellaisena kuin sen nykyään tunnette. Lisäämme mainostason ihmisille, jotka sanovat: "Hei, haluan halvemman hinnan ja katson siitä hyvästä mainoksia."
Oletko valmis maksamaan vähemmän Netflix-tilauksestasi vastineeksi mainosten katsomisesta?